Bovenaan in Google

Je bent hier: SEO Tehnieken › Bovenaan in Google

Bovenaan in Google

Bovenaan in Google staan? Dit is de droom van iedere onderneming en dit kunnen wij realiseren.  Samen bepalen we de populairste zoekwoorden relevant aan uw producten of diensten en daarvoor gaan onze SEO experts landingspagina’s ontwerpen met goeie relevante content. Deze website optimalisatie techniek gaan we combineren met linkbuilding op die manier zal jou website bovenaan in Google staan op alle belangrijke zoekwoorden.

Bovenaan in Google geraken kan bijna alleen met een expert

Tien jaar geleden was het zeer eenvoudig om een website bovenaan in Google te krijgen. Je koos een goeie domeinnaam, je maakte relevante pagina’s met content rond een zoekwoord. Je zorgde dat de title-tags en meta-tags in orde waren en klaar was kees. De dag van vandaag komt er veel meer bij kijken om je website hoog in Google te krijgen, iets dat je beter overlaat aan SEO specialisten.

Wil je bovenaan in Google komen? Contacteer ons voor meer informatie of een offerte. Bel: 0495/21 45 83 of mail naar: info@seobureau.be

 

Prijzen om bovenaan in Google te geraken

 

Bovenaan in Google

Linkbuilding prijzen per maand

 

Bovenaan in GooglePakket 1:   Prijs 150 € / per maand = 10 uur linkbuilding

Pakket 2:   Prijs 199 € / per maand = 15 uur linkbuilding

Pakket 3:   Prijs 249 € / per maand = 20 uur linkbuilding

Pakket 4:   Prijs 299 € / per maand = 25 uur linkbuilding

Pakket 5 :  Prijs 349 € / per maand = 30 uur linkbuilding

(alle prijzen excl. 21% BTW)

 

Wij geven hier enkele tips om uw site te optimaliseren voor het algoritme van Google.

1. Schrijf lange inhoud.

Schrijf pagina’s met lange inhoud (2000+ woorden) dat is goed voor en een hoge ranking. Denk na over onderwerpen die in bijzonder relevant zijn voor uw doelgroep, maak diepgaande blogs die elke hoek van dat onderwerp te dekken. Er zijn verschillende studies gedaan over de lengte van de inhoud. Uit dat onderzoek is gebleken dat de meeste van de webpagina’s die in de top 10 van Google staan op zijn minst meer dan 1100 woorden op de pagina te hebben.

2. Upload een sitemap voor Google.

Een XML sitemap toont Google precies wat er te zien is op uw site. U dit eenvoudig aanmaken met behulp van XML Sitemap Generator .

3. Zorg ervoor dat u 301 redirects hebt en niet 302’s.

301s geven aan dat uw inhoud definitief is verplaatst, en dat alle SEO pagina’s moeten worden herverdeeld naar de nieuwe pagina.

4. Ongewenst bezoekt kan de toegang tot uw website blokkeren

Als u geen bezoekers ontvangt, controleer dan de sectie van uw website bekijk robots.txt bestand. Bij WordPress kan me een vakje aanvinken om aan Google te laten weten dat ze uw website niet mogen indexeren. Als je website gehackt is zou dit best kunnen aangevinkt staan.

5. Optimaliseren voor mobiel.

Zorg ervoor dat je website mobiel is want Google vind dit belangrijk. Als uw site is niet perfect werkt op voor mobiele apparaten, moet u overschakelen naar een responsive design, mobiele app of een mobiele site. Als u gebruik maakt WordPress, kunt u de plugin installeren WPTouch en zo automatisch overschakelen naar een mobiele thema voor uw mobiele bezoekers.

6. Uw site moet snel laden op alle apparaten.

Gebruik Google’s PageSpeed Insights om te zien hoe snel de belangrijkste pagina’s van uw website laden. Als u vindt dat het te lang duurt, hier is een lijst van 10 manieren om de snelheid van uw website te verbeteren .

7. Gebruik duidelijke URL’s.

Uw URL moet altijd duidelijk zijn en moet de zoekwoorden bevatten waarmee u bovenaan in Google wil staan, niet zomaar willekeurige letters of cijfers zoals veel dynamische URL’s in zoekmachine.

8. Gebruik interne links om zoekmachines te verwijzen naar verwante producten of content.

Maak je geen zorgen over de integratie van anchor tekst te rangschikken voor specifieke zoekwoorden. In plaats daarvan concentreren je op het gebruik van natuurlijke anchor teksten die het meest logisch om uw lezers zou maken.

9. Houd uw belangrijkste content op uw hoofddomein.

De meeste top-ranking pagina’s zitten op het hoofddomein van de website in plaats van op een subdomein.

10. Pas Title-tags steeds toe.

Zorg ervoor dat elke pagina van uw site gebruik maakt van een unieke, beschrijvende titel Die vertelle, aan de gebruikers en de zoekmachines waar de pagina over gaat. Raadpleeg het rapport HTML-verbeteringen in uw Google Webmaster-account om te zien of er sprake is van mogelijke problemen met de title-tags van uw website.

11. Schrijf een blog.

Een eenvoudige zakelijke website hebben is goed maar u moet regelmatig  unieke, relevante inhoud toevoegen in de vorm van een blog op uw site.  Zoek uit naar welke onderwerpen uw potientele klanten geïnteresseerd zijn, en schrijf lange inhoud die deze aspecten behandelen. Als het mogelijk is houd uw blog op uw het hoofddomein van uw website (bijvoorbeeld http://zoekmachineoptimalisatie-seo.be/blog) in plaats van een apart domein te gebruken.

12. Zoek en gebruik van relevante zoekwoorden.

Zoekwoord onderzoek is nog steeds een goede manier om uw website bovenaan in Google te krijgen op uw belangrijke diensten, om de juiste zoekwoorden tot bepalen kan u de keyword tool van Google gebruiken.

13. Content marketing is de sleutel tot een goede ranking in Google

Het maken en verspreiden van hoogwaardige content via uw landingspagina’s, blogs of social media is de sleutel tot het bereiken en behouden van een hoge ranking, het opbouwen van vertrouwen met uw potientiele klanten en uiteindelijk voor het verhogen van de omzet.

Relevante pagina’s

Getting your ads above Google search results

When people search on Google, text ads can appear at the top or bottom of the page. Only the highest ranking ads are eligible to show at the top of the page. Your ad’s position on the page is determined by your Ad Rank – a combination of your bid, the components of Quality Score (expected clickthrough rate, ad relevance, and landing page experience), and the expected impact of extensions and other ad formats. We’ll show you what top ads look like and how we choose them, and give you some tips to improve your ad’s position.

10 ways to improve Google keyword ranking

You’ve heard the phrase “Location, location, location!” about real estate. The same applies to your website on search engine result pages — the higher your site is listed, the more traffic you’re going to get. And by applying best SEO practices to your website, you can increase qualified traffic, which means more new customers.

Did you know the top five organic search results on the first page of Google net approximately 75 percent of the clicks? Over the years, various click-through rate studies have proven this so it is critical to rank in the top five.

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren